Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Společnost: Muarel od El - Ing. Eliška Havlová
se sídlem: Tyršova 74, 266 01, Beroun - Beroun-Město
IČO: 05008280
Nejsem plátcem DPH.
Web: www.muarel.cz
Email: info@muarel.cz

Doručovací adresa:
Ing. Eliška Havlová
Tyršova 74, Beroun – Beroun – Město
266 01

2. Objednávka zboží

Veškeré zboží je vyráběno na míru dle přání zákazníka, zboží tedy není skladem a je třeba počítat s výrobní lhůtou 6–16 pracovních dnů (výrobky z řady Exclusive -31 pracovních dní) od potvrzení objednávky dodavatelem v případě uhrazení příslušné částky na bankovní účet v případě platby předem. Pro objednání zákazník vybere zboží a kontaktuje výrobce, se kterým vyřeší detaily objednávky.

Objednávka se považuje za platnou až po uhrazení příslušné částky na bankovní účet (obvykle druhý pracovní den).

 

Číslo účtu dodavatele: 

290919890/5500 – Raiffeisenbank– účet v CZK

 

Vzhledem k ruční výrobě mohou mít podšité výrobky menší odchylku (10 %) úměrnou k šíři výrobku od udané šíře - např. podšitý obojek 2,5 cm může mít celkovou šíři 2,7 cm.

K šití různých druhů výrobků jsou použity různé materiály, proto nelze zaručit, že různé výrobky budou mít stejné odstíny barev. Skutečné barvy se mohou od barev, které vidíte na fotografiích mírně lišit.

 

 3. Zrušení objednávky

Každou objednávku lze zrušit bez udání důvodu až do odeslání peněz na účet. Objednávku je možné zrušit zasláním emailu se jménem, případně pomocí soukromé zprávy na facebookové stránce (https://www.facebook.com/Muarel/). Pokud objednávku zruší dodavatel, uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit.

 

4. Přeprava a dodání zboží

Zboží je zasíláno obvykle do 6–16 pracovních dnů od přijetí platby na účet. Delší dodací lhůta je výsledkem šití na míru až po odeslání objednávky. U volby dopravy si lze za příplatek zvolit expresní dodání.

Doporučujeme překontrolovat celistvost zásilky před převzetím. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zásilky v neporušeném stavu.

Zboží zasíláme Českou poštou, případně DPD.

 

Poštovné a balné:

Česká pošta – doporučená zásilka – platba předem na bankovní účet – 85 Kč. Doručení obvykle druhý až čtvrtý pracovní den od odeslání.

Objednávka nad 2500 Kč – platba předem na bankovní účet – doručení ZDARMA Českou poštou. Doprava zdarma platí pro doručení po České Republice.

Větší zásilky nebo na přání zákazníka odesíláme balíky přes dopravce DPD. Cena se odvíjí od hmotnosti balíku. Informace o ceně na dotaz.

 

Poštovné a balné do zahraničí:

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

 

5. Péče o zboží

Doporučujeme zboží přepírat ručně v šetrném pracím prostředku, bez aviváže. Softshellové výrobky lze případně prát v pračce na 30° C bez aviváže. Zboží s reflexními prvky doporučujeme prát zabalené do ručníku či jiné tkaniny, zabráníte tím poškození reflexní vrstvy.

 

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení §53 odst. 8 písm. c občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

Je možné domluvit se na výměně zboží, pokud se jedná o zboží prodejné i pro jinou osobu, v takové případě veškeré poštovné platí kupující.

V ojedinělých případech se může stát, že majitel změří psa špatně a psovi dodaný postroj nesedí. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat na email nebo facebookové stránce, nejlépe s fotografií postroje na psovi - ve většině případů se lze dohodnout na přešití postroje.

 

7. Záruční podmínky a reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které má zboží při převzetí kupujícím, a které se vyskytnou během záruční lhůty.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním. Dále se záruka nevztahuje na poškození výrobku způsobené nesprávným používáním, mechanickým poškozením či nesprávným skladováním.

V případě, že zákazník na výrobku v záruční lhůtě objevil výrobní vadu, má právo na reklamaci zboží. Pokud se zákazník rozhodne zboží reklamovat, je vhodné o této skutečnosti předem informovat dodavatele emailem. Zboží je následně třeba doporučeně zaslat (ne na dobírku) na doručovací adresu dodavatele spolu s popisem vady, dokladem o koupi, vaší adresou a emailem.

 

Zboží je třeba zaslat čisté nebo vyprané! Pokud zašlete výrobek značně ušpiněný, budeme si účtovat 50 kč za praní.

 

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a vyrozumí zákazníka emailem o způsobu vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.

Možné způsoby vyřízení reklamace:

Odstranitelná vada – dodavatel vadu na své náklady odstraní.

Neodstranitelná vada – výměna zboží, poskytnutí slevy či vrácení peněz kupujícímu.

Zamítnutí reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní od převzetí zboží dodavatelem.

8. Fotografie

Vámi zaslané fotografie s naším zbožím se stávají majetkem firmy, která si vyhrazuje právo nakládat s nimi podle vlastního uvážení a použít je ke svým marketingovým účelům bez dalšího souhlasu. 

 

9. Ochrana osobních údajů

Dodavatel shromažďuje potřebné osobní údaje zákazníků k vyřízení objednávky. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další třetí straně. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě.

 

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy (faktury) uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

V Kladně dne 11. 09. 2017